« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Sprawy organizacyjne:

b) przyjęcie porządku obrad.

3. Informacja Wójta Gminy z realizacji uchwał Rady Gminy i działalności od ostatniej sesji.

4. Informacja o stopniu przygotowania szkół do rozpoczęcia roku szkolnego 2025/2026.

5. Podjęcie uchwał w sprawie:

a) uchwalenia statutu Gminnego Zespołu Usług Wodociągowych i Gospodarki Komunalnej w Drelowie,

d) wyrażenia zgody na odpłatne nabycie nieruchomości na własność Gminy Drelów,

e) wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości pomiędzy Gminą Drelów, a osobą prawną,

f) wyrażenia zgody na przedłużenie umowy dzierżawy nieruchomości stanowiącej własność Gminy Drelów,

g) zmieniająca uchwałę w sprawie wyznaczenia przedstawicieli Rady Gminy do składu Zgromadzenia Międzygminnego Związku Komunalnego,

6. Ogłoszenia, wolne wnioski.

7. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej