« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Wręczenie radnym zaświadczeń o wyborze.

3. Wręczenie zaświadczenia o wyborze wójta.

4. Ślubowanie nowo wybranych radnych.

5. Ślubowanie Wójta Gminy.

6. Wybór Przewodniczącego Rady Gminy.

a) Głosowanie w sprawie powołania Komisji Skrutacyjnej w wyborach na Przewodniczącego Rady Gminy Drelów

b) Przyjęcie regulaminu głosowania dla przeprowadzenia wyboru Przewodniczącego Rady Gminy Drelów

c) Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia wyboru Przewodniczącego Rady Gminy Drelów

7. Wybór wiceprzewodniczących Rady Gminy.

a) Głosowanie w sprawie powołania Komisji Skrutacyjnej w wyborach na wiceprzewodniczących Rady Gminy Drelów

b) Przyjęcie regulaminu głosowania dla przeprowadzenia wyborów na wiceprzewodniczących Rady Gminy Drelów

c) Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia wyboru wiceprzewodniczących Rady Gminy Drelów

d) Wniosek o wprowadzenie do porządku obrad uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego stałych komisji Rady Gminy Drelów

e) Wniosek o wprowadzenie do porządku obrad uchwały w sprawie wyznaczenia przedstawicieli do Rady Gminy do składu Zgromadzenia Międzygminnego Związku Komunalnego

f) Wniosek o wprowadzenie do porządku obrad uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia miesięcznego dla Wójta Gminy Drelów

8. Uchwała w sprawie ustalenia składu osobowego stałych komisji Rady Gminy Drelów

9. Uchwała w sprawie wyznaczenia przedstawicieli do Rady Gminy do składu Zgromadzenia Międzygminnego Związku Komunalnego

10. Uchwała w sprawie ustalenia wynagrodzenia miesięcznego dla Wójta Gminy Drelów

11. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej