Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Wręczenie radnym zaświadczeń o wyborze.
3.
Wręczenie zaświadczenia o wyborze wójta.
4.
Ślubowanie nowo wybranych radnych.
5.
Ślubowanie Wójta Gminy.
6.
Wybór Przewodniczącego Rady Gminy.
a)
Głosowanie w sprawie powołania Komisji Skrutacyjnej w wyborach na Przewodniczącego Rady Gminy Drelów
b)
Przyjęcie regulaminu głosowania dla przeprowadzenia wyboru Przewodniczącego Rady Gminy Drelów
c)
Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia wyboru Przewodniczącego Rady Gminy Drelów
7.
Wybór wiceprzewodniczących Rady Gminy.
a)
Głosowanie w sprawie powołania Komisji Skrutacyjnej w wyborach na wiceprzewodniczących Rady Gminy Drelów
b)
Przyjęcie regulaminu głosowania dla przeprowadzenia wyborów na wiceprzewodniczących Rady Gminy Drelów
c)
Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia wyboru wiceprzewodniczących Rady Gminy Drelów
d)
Wniosek o wprowadzenie do porządku obrad uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego stałych komisji Rady Gminy Drelów
e)
Wniosek o wprowadzenie do porządku obrad uchwały w sprawie wyznaczenia przedstawicieli do Rady Gminy do składu Zgromadzenia Międzygminnego Związku Komunalnego
f)
Wniosek o wprowadzenie do porządku obrad uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia miesięcznego dla Wójta Gminy Drelów
8.
Uchwała w sprawie ustalenia składu osobowego stałych komisji Rady Gminy Drelów
a)
Składy komisji stałych
b)
Wybór Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
9.
Uchwała w sprawie wyznaczenia przedstawicieli do Rady Gminy do składu Zgromadzenia Międzygminnego Związku Komunalnego
10.
Uchwała w sprawie ustalenia wynagrodzenia miesięcznego dla Wójta Gminy Drelów